به آنلاین آکادمی خوش آمدید. (اگر از موسسات آموزشی وزارت میراث فرهنگی هستید این فرم را تکمیل نمایید.)
00982122874490
0

آکادمی مجازی آن‌دِمی

بازار کار ایران امروز، برای تحول و پیشرفت فزاینده، نیاز به تخصص، تعهد و تجربه‌ بصورت توامان دارد. همانطور که مهم است که از کدام دانشگاه و توسط کدام اساتید فارغ‌التحصیل شده ‌ایم، در دنیای کاربردی هم مهم است که توسط چه کسانی و با چه کیفیتی به یک دانش و مهارت کاربردی، تسلط پیدا کرده‌ایم.

از این رو، آکادمی مجازی آن‌دمی با بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی کار تخصصی در حوزه‌ی آموزشهای عالی و کاربردی و همکاری با دانشگاه‌های تراز اول کشور، پلتفرم مستقل آموزش مجازی خود را در برای استفاده سازمانها، دانشگاه‌ها و برندهایی که از استانداردهای خاص آموزشی پیروی می‌کنند، راه‌اندازی نموده و همزمان نسبت به ارائه آموزش دوره‌های کاربردی کوتاه مدت و میان مدت برای علاقه‌مندان به توسعه دانش و تخصص در حوزه کسب و کار و سبک زندگی نیز اقدام نموده است.

تولید محتوای با کیفیت و بروز در تعادل کسب و کار و زندگی یکی از دغدغه‌های مهم برای سازمانهایی است که قصد دارند برای کارکنان خود دوره‌هایی کاربردی برگزار نمایند. دسترسی به اساتید بنام، طراحی دروس منطبق بر استانداردهای آموزشی، ضبط با کیفیت و پشتیبانی صحیح از تمرین‌ها، پروژه‌ها و فرآیندهای آموزشی، همگی گلوگاه‌هایی است که کار تولید محتوا را سخت و پیچیده می‌کند.

مدیران آن‌دمی درطول این سالها توانسته‌اند مدیران ارشد، کارآفرینان و رهبران سازمان‌های مختلفی را به شیوه‌ای نوین و با رعایت استانداردهای روز آموزشی تربیت نمایند و این تجربه‌ی باارزش امروز در قالب آکادمی مجازی آن‌دمی در اختیار تمام علاقه‌مندان خواهد بود.