به آنلاین آکادمی خوش آمدید. (اگر از موسسات آموزشی وزارت میراث فرهنگی هستید این فرم را تکمیل نمایید.)
00982122874490
0

کنفرانس‌های آنلاین آن‌دِمی

کنفرانس‌ها، سمینارها، کنگره‌ها و سایر رویدادهای علمی، معمولا بستری است تا با سرعتی مضاعف در جریان آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی دنیا قرار بگیریم. پیشرفتهای فزاینده علم و تکنولوژی بخصوص در دهه‌ی اخیر، این نیاز جدی را بوجود آورده است تا دستیابی به کیفیت استاندارد آموزشی بدون حضور فیزیکی نیز فراهم گردد تا از گردونه‌ی دانش روز دنیا عقب نمانیم.

ما سالهاست که در سایت allconferences.ir برگزارکننده و میزبان اطلاع‌رسانی از سمینارها و کنفرانس‌های علمی کشور عزیزمان بوده و هستیم. براین اساس تصمیم گرفتیم تا در قالب سایت آن‌دمی بجز برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای ملی و بین‌المللی به شیوه‌ی گذشته، این رویدادهای مهم را نیز بصورت کاملا آنلاین برگزار کنیم و نیز میزبان مجموعه‌های علمی و تخصصی بر این بستر حرفه‌ای باشیم.

اگر نیاز به خدمات سازمانی ارائه کنفرانس یا سمینار آنلاین هستند، میتوانید با همکاران ما در آن‌دمی تماس بگیرید تا براساس نیازهایتان، با حداقل هزینه، حداکثر بهره‌وری را برایتان فراهم آوریم.
اما اگر مخاطب این رویدادها هستید، از طریق بخش پیشنهادات ویژه صفحه‌ی اصلی آن‌دمی در جریان رزرو و ثبت‌نام رویدادهایمان قرار خواهید گرفت.

در زیر گزارشی تصویری از نمونه‌های شاخصی از رویدادهای برگزار شده‌مان را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

به امید دیدارتان در رویدادهای آنلاین آن‌دمی